Illusionist World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Leef het leven van je eigen elf op een ongekend terrein!
 
PortalIndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Zula, een leven beschreven.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Zula
Admin
Zula


Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 10-03-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Noord-Holland

Illusionist
Leeftijd: 21

Zula, een leven beschreven. Empty
BerichtOnderwerp: Zula, een leven beschreven.   Zula, een leven beschreven. Emptydi maa 16, 2010 4:12 pm

Lange, duistere, haren waaien langs haar gebleekte gezicht wanneer een sterke wind haar capuchon doet afblazen. Haar violet gekleurde ogen kijken uit over het eindeloze land, over Illusionist. Ze staat hoog in de bergen, haar voeten verdwijnen in een kleine laag van sneeuw. Haar hand beweegt richting haar haar en doet deze uit haar gezicht verdwijnen. 'Illusionist world' zegt ze zacht.

Mijn leven bestaat uit een lang verhaal vol verraad, vol verdriet. Het begon bij mijn eerste dag op aarde, de dag waarop mijn moeder me verlaten heeft. Ze besloot dat haar leven niks meer waardig was, ik was immers haar dochter, niet de veelbelovende zoon die ze gehoopt had te krijgen. Ze sneed haar polsen door en stierf met mij in haar armen. Mijn vader nam me op, zorgde voor me tot ik op tien jarige leeftijd wegliep. Hij zorgde voor eten, ja maar liefde gaf hij me niet. Andere vrouwen hadden zijn interresses, niet zijn dochter. De dochter die nooit geboren mocht worden.
De stad waarin ik rondstruinde was gen plek voor een kind van mijn leeftijd. Zo kwam ik in contact met een clan die ik liever nooit gekend had. De clan zorgde voor me, gaf me onderdak en te eten. En gaf me op een uiteindelijke leeftijd van 17 jaar ook de liefde die ik mijn hele leven had gemist. Dyran, het enige wat mij een levensdoel bezorgde, stierf twee jaar later in een gevecht tussen de clan en een andere, vijandelijke clan. Voor mijn ogen stierf hij, wat mij voor de tweede keer deed weglopen. Ik liep en ik liep doorstond stormen en doorkruiste diepe wateren. Tot ik uiteindelijk de berg beklom die de wereld van Illusionist voor me opende.

Hier leerde ik de goden kennen, tastte ik ze af en vond mijn aard bij Fìldur. Hier opende een nieuwe wereld, een wereld waarin mijn leven uiteindelijk dan toch de mijne werd.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://illusionist.forumactie.com
 
Zula, een leven beschreven.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Illusionist World :: Algemeen :: Karakters-
Ga naar: